Przed rozpoczęciem korzystania z naszych usług proponujemy zapoznać się z poniższymi regulaminami. Podstawowym dokumentem regulującym korzystanie z naszych usług jest Regulamin Świadczenia Usług. Zawarte są w nim, podstawowe informacje takie jak: zakres naszych obowiązków, gwarancje, postępowanie reklamacyjne, prawa i obowiązki Klienta itp.
W regulaminie Rejestracji Domen zawarto informacje na temat zasad rejestracji, przedłużania domen krajowych jak i zagranicznych.
W regulaminie Serwerów VPS zawarto informacje odnośnie korzystania z serwerów VPS.
Natomiast kwestie związane z przetwarzaniem i gromadzeniem danych osobowych reguluje poniższa Polityka Prywatności.
Polityka Prywatności
§1 Postanowienia ogólne
Usługodawca – firma HEXCOM NETWORKS Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wita Stwosza 16 działająca pod marką handlową HEXCOM.NET / HEXCOM.PL.
Klient – osoba fizyczna lub firma dokonująca zakupu usług HEXCOM.NET / HEXCOM.PL na stronie www.hexcom.net / www.hexcom.pl.
Cennik – ceny produktów/usług oferowanych przez HEXCOM.NET / HEXCOM.PL na stronie www.hexcom.net / www.hexcom.pl.
Regulamin – regulamin świadczenia usług, dostępny na stronie www.hexcom.net / www.hexcom.pl.
Polityka Prywatności – niniejszy dokument regulujący przechowywanie danych osobowych przez Usługodawcę. Stanowi on załącznik do Regulaminu.
Regulamin serwerów VPS – regulamin dotyczący zasad korzystania z serwerów VPS (Virtual Private Server). Stanowi on załącznik do Regulaminu.
Regulamin rejestracji domen – regulamin regulujący zasady rejestracji oraz przedłużania domen krajowych oraz zagranicznych. Stanowi on załącznik do Regulaminu.
Opłata abonamentowa – wynagrodzenie wypłacane przez Klienta na rzecz Usługodawcy za usługi Usługodawcy, z których korzysta Klient.
Okres abonamentowy – okres rozliczeniowy za usługi Usługodawcy, z których korzysta Klient i które zostały przez Klienta opłacone. Opłaty za okresy abonamentowe dokonywane są z góry.
Dane bilingowe – dane Klienta umożliwiające poprawnie wystawienie przez Usługodawcę Faktury VAT lub Faktury pro forma.
Dane kontaktowe – dane Klienta pozwalające na nawiązanie kontaktu oraz prowadzenie korespondencji pocztowej z Klientem, jego przedstawicielem lub pełnomocnikiem.
Faktura proforma – dokument wystawiany przez Usługodawcę przed wniesieniem przez Klienta Opłaty abonamentowej i stanowiący podstawę jej wniesienia.
Zamówienie – złożone przez Klienta zamówienie na Usługi hostingowe świadczone przez Usługodawcę bez względu na formę, w której zostało dokonane. Zamówieniem jest również zamówienie Usług hostingowych na Okres próbny.
Okres próbny – wskazany przez Usługodawcę okres czasu, w którym określone Usługi hostingowe są świadczone na rzecz Klienta bezpłatnie w celu umożliwienia Klientowi przeprowadzenia testów jakości Usług hostingowych.
Panel Klienta – udostępniane przez Usługodawcę pod adresem https://www.client.hexcom.net/clientarea.php narzędzie administracyjne, za pomocą którego Klient może zarządzać i kontrolować parametry i zakres Usługi hostingowej oraz aktualizować swoje dane.
Usługi (Usługi hostingowe) – pakiet usług zaprezentowany w ofercie Usługodawcy i/lub w Cenniku.
Umowa – umowa o świadczenie Usług hostingowych, której integralnymi składnikami są: Regulamin, Regulamin serwerów VPS, Regulamin rejestracji domen, Polityka Prywatności, Cennik, Specyfikacja techniczna usług.
Specyfikacja techniczna usług – wyszczególnienie usług wraz z określeniem ich parametrów, które wchodzą w skład pakietu Usług hostingowych świadczonych przez Usługodawcę na rzecz określonego Klienta na podstawie Umowy.
§2 Ochrona danych osobowych
1. Usługodawca, będąc ich administratorem, przetwarza dane osobowe Klientów z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) (dalej: u.o.d.o.) oraz w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, Poz. 1204, z późn. zm.).
2. Zawierając Umowę Klient oświadcza, że wie o przysługującym mu prawie dostępu do treści danych oraz do poprawiania należących do niego danych osobowych.
3. Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych przed dostępem nieupoważnionych osób trzecich oraz do ich nieudostępniania innym podmiotom.
4. Podczas składania Zamówienia dane podane przez Klienta są chronione certyfikatem SSL. Certyfikatem SSL chroniony jest zarówno Panel Klienta jak również Panel Hostingowy.
§3 Przetwarzanie danych osobowych
1. Usługodawca przetwarza dane osobowe Klientów wyłącznie w zakresie, określonym w Danych bilingowych oraz w Danych kontaktowych, w celu realizacji postanowień Umowy oraz Regulaminu, na co Klient wyraża dobrowolnie zgodę w chwili zawarcia Umowy.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo przekazania danych Klienta uprawnionym organom zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego. Dotyczy to również sytuacji, gdy działania Klienta naszą znamiona przestępstwa zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Klienta pomimo sprzeciwu Klienta w przypadku, gdy konieczne będzie dochodzenie zaległych należności na rzecz Usługodawcy wynikające z usług, z których korzystał Klient.
4. Usługodawca ma prawo, w celu wykonania usługi i w zakresie niezbędnym w celu jej wykonania, przekazać dane osobowe Klienta następującym podmiotom:
a) Consulting Service – Robert Siebielski – właściciel marki HRD.pl, ul. Domaniewska 35A lok.1B, 02-672 Warszawa, NIP: 521-102-01-08, Regon: 010006740
b) Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna, właściciel marki Tpay.com, ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357
5. Przetwarzanie przez podmioty wymienione w pkt. 4§3 danych określonych w pkt. 4a oraz 4b Polityki Prywatności jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania usługi.
§4 Zmiana danych osobowych
1. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania za pomocą Panelu Klienta.
2. Klient zobowiązany jest przy zmianie danych osobowych podać prawdziwe dane. W przypadku podanie danych niezgodnych z rzeczywistością Usługodawca ma prawo do zawieszenia świadczenia usług i/lub do rozwiązania umowy z Klientem.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta po dokonaniu przez Klienta zmian danych osobowych w Panelu Klienta. Weryfikacja odbywa się zgodnie z zasadami zawartymi w pkt. 5§2 oraz pkt. 6§2 Regulaminu.
§5 Usunięcie danych osobowych
1. Klient ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych będących w posiadaniu Usługodawcy.
2. Usunięcie danych osobowych Klienta jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy z Usługodawcą.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia należności wynikających z Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Usługodawcą pomimo rozwiązania Umowy.
§6 Postanowienia końcowe
1. Klient, akceptując Regulamin oraz Politykę Prywatności, oświadcza, że został poinformowany o celu, zakresie zbierania i przetwarzania danych przez Usługodawcę oraz podmioty wymienione w pkt. 4§2, prawie wglądu do swoich danych i ich poprawiania, uprawnieniach do żądania, zaprzestania przetwarzania danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wynikających z art. 32 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926).
2. Wszelkie spory będące pomiędzy Klientem a Usługodawcą, a których nie uda się rozstrzygnąć na drodze dialogu pomiędzy Klientem a Usługodawcą, dotyczące Regulaminu oraz Polityki Prywatności, rozstrzygane będą przez sąd powszechny, właściwy dla siedziby Usługodawcy. Powyższe wskazanie właściwości sądu nie ma zastosowania do Klientów będących konsumentami. Miejscem świadczenia usługi jest siedziba Usługodawcy.